Wil jij uitblinken in klantgerichtheid aan de balie? Onze training Klantgericht Baliecontact helpt je om professioneel, vriendelijk en effectief klanten te woord te staan.
Of het nu gaat om informatie verstrekken, klachten afhandelen of een eerste indruk maken: jij leert hoe je elk baliecontact persoonlijk en waardevol maakt. Creëer een positieve ervaring die klanten bijblijft en bouw aan langdurige klantrelaties.
We maken in deze training gebruik van een trainingsacteur.
Doelgroep
Onderwerpen
Resultaat
Na afloop maken de deelnemers professioneel en klantgericht contact aan de balie. Zij kunnen beter omgaan met klachten en stressvolle situaties. Zij stralen rust en vertrouwen uit, ook tijdens drukte. De deelnemers verhogen de klanttevredenheid en versterken klantrelaties.
Duur
Afhankelijk van de doelgroep en de leerdoelen 1 of 2 dagen met een dagdeel borging.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.