Training Klantgericht Baliecontact

Wil jij uitblinken in klantgerichtheid aan de balie? Onze training Klantgericht Baliecontact helpt je om professioneel, vriendelijk en effectief klanten te woord te staan. 

 

Of het nu gaat om informatie verstrekken, klachten afhandelen of een eerste indruk maken: jij leert hoe je elk baliecontact persoonlijk en waardevol maakt. Creëer een positieve ervaring die klanten bijblijft en bouw aan langdurige klantrelaties.

 

We maken in deze training gebruik van een trainingsacteur.

 

Doelgroep

  • Medewerkers van recepties en balies in bedrijven en instellingen.
  • Frontoffice- en klantenservicemedewerkers met baliecontact.
  • Professionals in dienstverlenende functies met face-to-face klantcontact.
  • Iedereen die de klantgerichtheid van zijn baliecontact wil verbeteren.

Onderwerpen

  • Klanten welkom heten en een goede eerste indruk maken.
  • Actief luisteren en klantvragen efficiënt afhandelen.
  • Omgaan met klachten en lastige situaties aan de balie.
  • Omgaan met emotionele klanten.
  • De-escaleren van agressief gedrag.
  • Professioneel en klantgericht communiceren, verbaal en non-verbaal.
  • Prioriteiten stellen bij drukte en omgaan met meerdere klanten tegelijk.

Resultaat

Na afloop maken de deelnemers professioneel en klantgericht contact aan de balie. Zij kunnen beter omgaan met klachten en stressvolle situaties. Zij stralen rust en vertrouwen uit, ook tijdens drukte. De deelnemers verhogen de klanttevredenheid en versterken klantrelaties.

 

Duur

Afhankelijk van de doelgroep en de leerdoelen 1 of 2 dagen met een dagdeel borging. 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.