Het valt ons tijdens trainingen en ook in ons dagelijkse leven op: mensen stellen weinig vragen. En de vragen die worden gesteld zijn dan vaak gesloten vragen.
Wij zijn ervan overtuigd dat 'de goede vraag' een uiterst krachtige communicatietechniek is die meer verbinding en meer informatie oplevert. En dat mensen sowieso veel meer vragen zouden mogen stellen. Maar wat zijn dan die krachtige vragen en hoe pas je dit toe in de gesprekken die je voert?
In onze training Leer Betere Vragen Stellen ontdek je hoe je met de juiste vragen meer informatie krijgt, beter luistert en gesprekken effectiever stuurt.
Of je nu advies geeft, leidinggeeft of in een klantgerichte rol zit, sterke vraagtechnieken helpen je meer te bereiken in minder tijd.
Doelgroep
Onderwerpen
Resultaat
Na afloop stellen de deelnemers meer vragen die leiden tot meer inzicht en begrip. Zij kunnen gesprekken effectiever sturen naar het gewenste resultaat. Zij versterken relaties door beter te luisteren en begrijpen. Zij maken meer impact in zowel werk- als privésituaties.
Duur
Afhankelijk van de doelgroep en de leerdoelen 1 of 2 dagen.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.