Effectief Werken

Effectief Werken is een breed begrip. Er zijn veel factoren die maken of je als professional meer of minder effectief bent. Soms zit dat in een stukje persoonlijke organisatie, soms weet je niet zo goed wat je wilt bereiken en op andere momenten ben je te weinig assertief of weet je de verbinding met collega's, klanten of clienten niet goed te maken.

 

De Toptrainingen van WIZIN-trainingen zijn effectieve trainingen en worden op maat samengesteld. Hieronder staan de belangrijkste onderwerpen. We kunnen er ook een mix van maken. En staat jou onderwerp er niet bij? Neem dan gerust even contact op. Dan stellen we een programma samen dat aansluit bij jouw vraag. 

Timemanagement

Heb je vaak tijd te kort of haal je je deadlines niet? Je vindt het lastig om goed met je tijd om te gaan? De training Timemanagement biedt je de tools om meer uit je dag te halen.

Effectief communiceren

Heb je het gevoel dat je te weinig invloed hebt of dat je anderen soms niet goed begrijpt? De training Effectief Communiceren helpt je jouw boodschap beter over te brengen en empathischer op anderen te reageren. 

Overtuigend presenteren

Wil jij met meer zelfvertrouwen meer impact maken tijdens presentaties? De training Overtuigend Presenteren helpt jou meer ontspannen presentaties te geven die blijven hangen.

Adviesvaardigheden

Adviseer met impact en overtuiging. Stem jouw oplossingen af op de zakelijke behoeften van de ander.  Vergroot jouw effectiviteit als adviseur met onze training Adviesvaardigheden.  

Lastige gesprekken

Elk professional komt lastige situaties tegen. In onze training Lastige Gesprekken Voeren leer je dit met zelfvertrouwen en tact te doen. 

Effectief samenwerken

Wil jij de samenwerking binnen je team of met collega’s verbeteren? Onze training Effectief Samenwerken biedt praktische tools om doelen te bereiken met meer synergie en minder wrijving. 

Helpdesk & Servicedesk

Wil je uitblinken in klantcontact en problemen snel en effectief oplossen? Onze training Helpdesk & Servicedesk biedt praktische tools om jouw communicatievaardigheden en probleemoplossend vermogen te verbeteren.

Klantgericht baliecontact

Wil jij uitblinken in klantgerichtheid aan de balie? Onze training Klantgericht Baliecontact helpt je om professioneel, vriendelijk en effectief klanten te woord te staan. 

Leer betere vragen stellen

Wil je effectiever communiceren? Grote kans dat jij door meer en betere vragen te stellen veel krachtiger wordt in jouw communicatie. 

Coördineren van vrijwilligers

Versterk je vrijwilligersteam met de training Coördineren van vrijwilligers. Leer in onze Toptraining hoe je betere gesprekken voert en goed beleid maakt voor vrijwilligers.

Kennismaken met mediation

Wil je als HR-medewerker of leidinggevende beter omgaan met conflicten binnen jouw team of binnen de organisatie? Met onze Toptraining leer je mediationvaardigheden en help je conflicten oplossen.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.