Training Helpdesk & Servicedesk

Wil je uitblinken in klantcontact en problemen snel en effectief oplossen? Onze training Helpdesk & Servicedesk biedt praktische tools om jouw communicatievaardigheden en probleemoplossend vermogen te verbeteren. 

 

Je leert hoe je klantgericht en professioneel reageert, zelfs in uitdagende situaties. Of je nu op een helpdesk of servicedesk werkt, met deze training lever je excellente service die klanten écht waardeert.

 

Doelgroep

  • Medewerkers van helpdesks en servicedesks.
  • Supportmedewerkers die klantgerichtheid willen verbeteren.
  • Leidinggevenden die hun teams willen professionaliseren.
  • Iedereen die werkt in een klantgerichte of servicegerichte functie

Onderwerpen

  • Klantgericht communiceren en verwachtingen managen.
  • Gespreksstructuur voor een servicegesprek
  • Professioneel omgaan met boze of ontevreden klanten.
  • Actief luisteren en oplossingsgericht denken.
  • Effectief gebruik van communicatiemiddelen (telefoon, chat, e-mail).
  • Prioriteiten stellen en efficiënt omgaan met serviceverzoeken.

Resultaat

Na afloop leveren de deelnemers service die klanten positief verrassen en tevreden stelt. Zij kunnen beter omgaan met  stressvolle en complexe situaties. Zij communiceren helder, vriendelijk en professioneel en dragen bij aan een efficiënte en klantgerichte servicedesk.

 

Duur

Afhankelijk van de doelgroep en de leerdoelen 1 of 2 dagen met een dagdeel borging. 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.